П`ятниця, 19.04.2024,      
Вітаю Вас Гість | RSS

Носівська початкова школа

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 205
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
...
 

Дистанційне навчання 5 класи

До уваги учнів 5-х класів!

Завдання  для самостійного опрацювання під час карантину 27.04.-29.05.2020 року ОНОВЛЕНО

5-А

Укр. мова  27.04-08.05.2020 Опрацювати п. 62. Подивитися відеоурок  Опрацювати уроки на ТV Плюс плюс. Написати листа комусь із своїх рідних. .

Укр. література  27.04-08.05.2020 Прочитати повість М. Вінграновського "Сіроманець" стор. 225 - 245.

Зарубіжна література.  Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика» 1. Опрацювати біографію письменника в підручнику. 2. Переглянути фільм «Чарлі і шоколадна фабрика». 3. Опрацювати в електронному зошиті для дистанційного навчання І. Петровської (5-9 кл.) матеріали за творчістю Роальда Дала. 4. Дати характеристику образам Чарлі і містера Вонкі (письмово, в робочому зошиті) – прислати у Viber. 5. «Чому містер Вонка залишив у спадок шоколадну фабрику саме Чарлі? Чому навчає нас цей твір?» (письмово, в робочому зошиті) – прислати у Viber. 6. Розгадати кроссенс (додатково)
Туве Янсон «Капелюх чарівника»
1. Опрацювати біографію письменниці в підручнику. 2. Переглянути буктрейлер на книгу фінської письменниці Туве Янсон «В країні Мумі-троллів». 3. Переглянути серію мультфільмів за повістю-казкою «Мумі-троллі в прямому ефірі». 4. Дати характеристику образам твору (письмово, в робочому зошиті) – прислати у Viber. 5. «Що кожен із персонажів побажав для себе в Чарівника? Які людські риси розкривають ці бажання?» (письмово, в робочому зошиті) – прислати у Viber. 6. Створити «Мумі-альбом» із зображеннями персонажів Т. Янсон і їх стислими описами. 7. Міні-твір «Що вам сподобалося в домі мумі-тролів і в їхніх стосунках?»

Англійська мова  27.04.2020  Listening: впр. 1 ст. 200 – прослухати текст і записати відповідь на запитання вправи одним реченням: John has already visited …, … . впр. 2 ст.201 – прослухати текст ще раз, обрати з 2 речень у вправі 1 правильне твердження і записати в зошит коротко : 1b, 2 …, 3… . впр. 3 ст. 201 – записати в зошит 3 речення за прослуханим текстом і зразком у підручнику.
 Reading and Writing: впр. 2 ст. 203 – пройти анкетування і за отриманим результатом написати яким мандрівником ти є (3-4 речення)
29.04.2020  Reading and Writing: впр. 3 ст. 205 – прочитайте текст з щоденника Тараса і дайте письмові відповіді на 4 запитання після тексту. впр. 4 ст.206 – допишіть речення, користуючись інформацією з тексту
 Writing: впр. 1 ст. 206 – уявіть, що ви відвідали Велику Британію, напишіть 7-8 речень про свої враження.
04.05.2020  Reading and Writing: впр. 4 ст. 207 – прочитайте текст і напишіть в 4-5 реченнях про що ви дізналися з нього.
 Speaking: впр. 5 ст.208 – усно дай відповіді на запитання за прочитаним текстом.
 Reading and Speaking: впр. 6 ст. 208 – прочитай текст і розкажи про враження Тараса.
06.05.2020  Reading and Writing: впр. 1 ст. 210 – прочитайте текст і знайди інформацію про те, що іноземцям подобається в Україні.
впр. 2 ст. 211 – допиши речення за текстом.
 Work with active Vocabulary: впр. 3 ст.211 – запишіть нові слова до словника, вивчіть та складіть словосполучення із поданих іменників і прикметників. 

08.05.2020  Reading: впр. 4 ст. 212 – прочитайте і перекладіть речення. впр. 5 ст. 212 – прочитайте текст і дайте відповіді на запитання після тексту.
 Reading: впр. 6 ст. 213 – прочитайте речення і погодьтесь чи не погодьтесь.

Історія. 1) Опрацювати параграф 19. Перевірити свої знання за завданнями 1-5 на стор. 111.

2) Опрацювати параграф 20. Перевірити свої знання за завданнями 1-5 на стор. 116. Скласти розповідь "М. Грушевський".

3) Опрацювати параграф 21. Записати типи господарювання.

4) Опрацювати параграф 22. Складіть розповідь-опис про своє місто.

5) Опрацювати параграф 23-24. Перевірити свої знання за завданнями 1-4 на стор. 133.

Математика. Повторити п. 33, виконати самостійну роботу. №1 обчислити: а) 4,9+3,8; 2) 52+9,3; 3) 14,57+23,651; 4) 2,3+16,477; 5) 0,3+0,954; 6) 4,46+4,54. №2 відніміть дроби: 1) 8,6-3,7; 2) 14,5-8,87; 3) 19-13,89; 4) 7,1-5,389. №3 Три бригади трактористів зорали 3542,58 га землі. Перша бригада зорала 1573,24 га, а третя - на 242,34 га менше, ніж перша. Скільки гектарів землі зорала друга бригада?

Інформатика. Повторити розділ 4 у підручнику. Підготуватися до контрольних робіт. Сторінка 253 у підручнику, вибрати тему для проєкту.

Пройти підсумковий тест з теми "Алгоритми і програми" за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSczUYKghA4YlYYqWOtLdlRneIkXo-qxs7VDnRcN9d5CE5Pkkg/viewform

Природознавство. 1. Прочитати параграф 40. Наземно-повітряне життя організмів.. на стор. 176 перевірте знання за питаннями 1-5.

2. Прочитати параграф 41. Водне середовище життя організмів. Перевірте знання за питаннями 1-5 на стор. 180.

3. Прочитайте параграф 42. Грунтове середовище життя організмів. Перевірте свої знання за питаннями 1-5 на стор.184.

4. Вивчіть параграф 43. Взаємозв'язки між організмами.Дайте відповідь на питання 1-4 на стор. 187.

5. Прочитайте параграф 44. Екосистеми. Знайдіть відповіді на питання 1-7 на стор. 193.

6. Виконайте письмово тестові завдання до розділу ІІІ, теми 2 на стор. 194-195

7. Прочитайте параграф 45. Людина - частина природи. Перевірте свої знання за питаннями 1-5 на стор. 201.

8. Опрацюйте параграф 46. Екологічні проблеми та їх розв'язання. Виконайте завдання на стор.206.

9. Прочитайте параграфи 48 та 49. Охорона природи. Червона книга. Заповідники, заказни ки, національні парки.

Опишіть у зошиті, які екологічні проблеми існують в нашому районі. Які рослини та тварини потребують охорони. що потрібно зробити для  збереження природи і покращення нашого довкілля.

Основи здоровʼя.  Опрацювати параграф 23 Автономна ситуація (усно). "Як поводитися в автономній ситуації, якщо ти заблукав(ла) у лісі" (письмово)

Трудове навчання.  Розділ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Проєкт 1. Сервірування святкового столу. Технологія формування культури споживання їжі, технологія сервірування столу.

Проєкт 2. Побутові електроприлади в моєму житті. Технологія безпечного користування побутовими електроприладами.

Образотворче мистецтво.  1. Сприймання мистецтва. Декоративно-прикладне мистецтво. Мистецтво писанкарства в Україні. Виконання декоративної композиції «Ескіз великодньої писанки».
2.  Сприймання мистецтва. Часові види мистецтва: література. Ілюстрація. Відтворення сюжету та настрою літературного твору в ілюстраційній композиції.
3. Сприймання мистецтва. Ілюстрація. Відтворення сюжету та настрою літературного твору в ілюстраційній композиції.
4. Сприймання мистецтва. Архітектура місцевого містобудування. Елементи декору в архітектурі. Створення графічної композиції з елементами декору «Будинок моєї мрії».
5. Сприймання мистецтва. Часові види мистецтва: музика. Зв'язок образотворчого та музичного мистецтв. Фантазійна творча робота «Малюю музику». Тематичне оцінювання. Семестрове оцінювання.

Музичне мистецтво. Опрацювати за підручником тему 26. "Балет". Вивчити текст та співати пісню Наталії Май  "Весняночки".  
Творче завдання: Пригадайте відомі вам музичні твори  написані за мотивами літературніх творів. (опера, балет)

Фізична культура.   Тема "Футбол": Спеціальні бігові вправи: біг з махами руками; біг з високим підніманням коліна; біг приставним лівим та правим боком; біг з вистрибуванням (імітація удару по м’ячу головою ); прискорення на 5-10 м. Жонглювання м’яча стопою, коліном, головою. Удосконалення прийому м’яча та передачі. 

Комплекс ЗРВ (загально-розвиваючі вправи). Вправи для розвитку швидкості та спритності: повторний біг з прискоренням; біг в уропі стоячи (на місці) в максимальному темпі протягом 6-10 с; рухи руками, як під час бігу, в максимальному темпі протягом 6-10с; "човниковий біг" 4х5 м; різновиди стрибків зі скакалкою; підкидання та ловіння м'яча у різних положеннях. 

 

Вхід на сайт
Пошук
Шановні гості!
Фоторепортаж
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друк сторінки

Поділитись
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024