Укр. мова З 27 квітня по 30 квітня
1. Повторити параграф 54. Виконати вправу 7 (с.174).
2. Опрацювати параграф 57-58. Виконати вправу 3 (с.180).
З 4 по 8 травня
1. Опрацювати параграфи 59-60. Виконати вправу 7 (1 завдання а, с.189).
2. Повторити параграфи 59-60. Виконати вправу 3 (с.191-192).
З 12 по 15 травня
1. Опрацювати параграфи 61-62. Виконати вправу 7 (друге завдання, с.193).
2. Опрацювати параграфи 63-64. Виконати вправу 7 (друге завдання, с.201).
3. Повторити параграфи 48-62. Підготуватися до контрольної роботи.
З 18 по 22 травня
1. Контрольна робота (тести). Морфологічна норма. Практична риторика (у понеділок, 18 травня, о 15 год.)
2. Усний твір (звукове повідомлення). Повторення вивченого.
З 25 по 29 травня
1. Дискусія на одну із запропонованих тем.
2. Повторення вивченого.
Укр. література З 27 квітня по 30 квітня
1. Скласти характеристику одному з образів твору «Лісова пісня». Повторити с.205-228. Підготуватися до контрольної роботи.
2. Контрольна робота (твір-міркування). Життя і творчість Лесі Українки (у четвер, 30 квітня, о 15 годині).
З 4 по 8 травня
1. Опрацювати с. 229-239. Микола Вороний. Вивчити напам’ять «Блакитна панна».
2. Опрацювати с. 240-248. Олександр Олесь. Вивчити напам’ять «Чари ночі». Формування відповіді на запитання «Казка життя людини – вимисел чи реальність?»
З 12 по 15 травня
1. Опрацювати с. 179-191. Володимир Винниченко. Знати зміст новели «Момент».
2. Тестова перевірка знань по творчості Володимира Винниченка.
Повторити с.205-248. Підготуватися до контрольної роботи.
З 18 по 22 травня
1. Контрольна робота (відповіді на запитання). Леся Українка. Микола Вороний. Олександр Олесь. Володимир Винниченко (у вівторок, 19 травня, о 15 годині).
2. Позакласне читання.
З 25 по 29 травня
1. Література рідного краю.
2. Повторення вивченого
Англійська мова Написати лист другу про свій улюблений вид спорту. Повторити вживання майбутніх часів та виконати завдання з копії.
Зарубіжна література. Моріс Метерлінк «Блакитний птах» («Синій птах») 1). Опрацювати біографію письменника з підручника (скласти хронологічну таблицю). 2). Прочитати драму-феєрію «Блакитний птах». 3). Подивитися експрес-урок О.Ніколенко «Моріс Метерлінк «Блакитний птах». 4). Виписати в зошит визначення «феєрія», «п’єса-казка». 5). Дати відповіді на запитання с.199. 6). Написати твір «Що саме робить людину Щасливою?» (письмово, в робочому зошиті) –прислати у Viber
Пауло Коельйо «Алхімік» 1). Опрацювати біографію письменника з підручника. 2). Створити ФБ-сторінку про життя і творчість письменника (за шаблоном). 3). Прочитати уривки роману «Алхімік». 4). Опрацювати допоміжні таблиці. Поняття «роман-притча». 5).Дати характеристику образам пастуха Сантьяго, Фатіми, Алхіміка, Мельхиседека.
Історія України. 1) Опрацювати параграф 33, записати зони нацистської окупації України. Виконати письмово в робочому зошиті завд 2, 5, 6 стор 216.
2) Опрацювати параграф 34. Записати причини та течії руху опору в Україні.
3) Опрацювати параграф 35. Виконати письмово в робочому зошиті завд 6-7 на стор 235.
4) Опрацювати параграф 36, записати причини та наслідки депортації кримських татар й інших народів із Криму.
Всесвітня історія. 1) Опрацювати параграф 22. Виконати письмово в робочому зошиті завд. 1-2 на стор. 224.
2) Опрацювати параграф 23. Дати відповіді на питання «Основні рішення Ялтинської конференції», «Яке стратегічне й політичне значення мало відкриття Другого фронту в Європі?»
3) Опрацювати параграф 24. Виконати письмово в робочому зошиті завд. 2-4 на стор. 239.
4) Опрацювати параграф 25-26, записати досягнення науки у 20-30-х рр. ХХст.
Громадянська освіта. Опрацювати параграфи 37-52. Виконати контрольну роботу за посиланням
https://docs.google.com/document/d/1JGwhmOWdBnSNoI6snQkWM4juIZ-XwAhK/edit
Мистецтво. Опрацювати тему 5. Виконати письмово в робочому зошиті контрольну роботу на стор. 88-89.
Алгебра. 1. Виконати контрольну роботу (залікову) з теми:" Тригонометричні рівняння. Спрощення виразів, доведення тотожностей" до ( 13.04.2020).
2. Вивчити тему: "Похідна та її застосування". Опрацювати за підручником параграф 3 пп. 18-25, стр.103-131. Переглядати онлайн уроки з даної теми за розкладом. На допомогу дивитись Лекція1, 2 та Практичне заняття 1, 2. Виконати самостійну роботу 1 (до 20.04.2020). Контрольна робота ( залікова) (до 24.04). Вайбер-урок кожного понеділка (13.00-14.00), оцінювання.
Біологія. 27.04 – 01.05 – параграфи 53, 54, після параграфів таблиці – письмово –стор.210 та стор.214) + Додаток5(додаток включає в себе:презентації, відео, індивідуальні картки, тестові завдання, самостійні роботи та оновлюється щотижня).
04.05 – 08.05. – параграф 55, письмово - кросворд на стор. 217 – 218,параграф 56, письмово - таблиця на стор. 221-222 та параграф 57, письмово виконати завдання рубрики «Діяльність» - самостійна робота з ілюстрацією та тест на стор.225-226 + Додаток 6.
11.05 – 15.05 - параграфи 58,59, 60, письмово виконати лабораторну роботу №3 на стор.237-238. + Додаток 7.
18.05 – 22.05 – параграфи 61, 62, письмово таблиця на стор.246. + Додаток 8.
25.05-29.05- параграфи 63, 64, письмово – таблиця на стор.254.+Додаток 9.
ПОНЕДІЛОК кожного тижня – день здачі виконаних завдань.
Географія. 1. Прочитати параграф 33. Загальна характеристика Африки.
2. Прочитати параграф 34. Економіка Африки..
3 Прочитати параграфи 35-36. Країни Африки.Єгипет. ПАР. Скласти порівняльну характеристику цих держав за планом: а) загальні відомості; б) природно-ресурсний потенціал; в) особливості населення, головні міста;г) економіка країн, спеціалізація цих країн в міжнародному поділі праці.
4. Вивчити матеріал параграфу 37. Україна в міжнародному просторі.
5. Вивчити матеріал параграфу 38. Місце України в системі глобальних геополітичних відносин.
Хімія. Завдання для опрацювання знаходяться за посиланням https://didykl.blogspot.com/ (блог вчителя хімії Дідик Лесі Володимирівни)
Фізика Допоміжна інформація для вивчення тем розміщена в Сlassromm
27 – 30 квітня 1. Навчальний проект «Проблеми теплоенергетики: національні та локальні». 2. Властивості насиченої та ненасиченої пари. Вологість повітря. Вивчити §§ 27-29.
04 – 08 травня 1. Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища. Опрацювати §§ 30-31. 2. Деформації. Механічні властивості твердих тіл. Модуль Юнга. Вивчити §§ 32-33.
12 – 15 травня 1. Повторення § § 30-33. 2. Розв’язування задач. стор. 203. 3. Навчальний тест.
18 – 22 травня 1. Самостійна робота. (Тест) 2. Повторити §§ 27-34. 3. Контрольний тест з теми «Молекулярна фізика та термодинаміка»
25 – 29 травня 1. Навчальний проект «Дорога забавка чи альтернатива: чи може сучасний електромобіль повністю замінити авто з двигуном внутрішнього згоряння?»
Інформатика. І гр. (Черевко С. П.) Опрацювати презентацію "Правила оформлення сторінки. Оформлення бібліографічних списків та покажчиків". Законспектувати до робочого зошита. Дати відповіді на запитання тесту за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeR4UrG_6-3Rath5B38-X3Xpq0NINnaupFvAjFx5LaSTQD-uw/viewform
ІІ гр. (Зуб Т. М.) Опрацювати презентації та виконати тести, які знаходяться на Google-диску
Захист Вітчизни (дівчата). 27.04 – 01.05 – параграф 35 письмово дати відповіді запитання 13 та 14, параграф 36, письмово дати відповіді на запитання 8 та 9.
04.05 – 08.05. – параграф 37, письмово відповіді на запитання 5, 6 та 7 після параграфа, параграф 38,запитання 8 та 9(письмово).
11.05 – 15.05- параграф 39(запитання 10 та 11) та параграф 40 ( питання 6, 7,9 та 10). Контрольна робота.
18.05 – 22.05 – параграфи 41, 42, 43.
25.05-29.05 – параграф 44(письмово питання після параграфа), параграф 45(питання -2, 3,7)
П’ЯТНИЦЯ кожного тижня – день здачі виконаних завдань.
Захист Вітчизни (хлопці). Опрацювати параграфи 44-56. (підручник «Захист Вітчизни 10 клас»)
Дати відповідь на питання: Які визначення дихання потерпілого ви знаєте? Яке місце є безпечним для надання домедичної допомоги? Які бувають види кровотеч, як їх відрізнити?.
Фізична культура. Спеціальні бігові вправи: біг з махами руками; біг з високим підніманням коліна; біг приставним лівим та правим боком; біг з вистрибуванням (імітація удару по м’ячу головою ); прискорення на 5-10 м. Удосконалення прийому м’яча та удару м’яча на точність.
Комплекс ЗРВ (загально-розвиваючі вправи). Вправи для розвитку сили: згинання і розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі на перекладині; присідання на одній та на двох ногах.
Вправи для розвитку гнучкості: вправи з широкою амплітудою рухів руками й ногами; активні й пасивні нахили; вправи на розтягування.
Вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: стрибки з місця в довжину та висоту; вистрибування з присіду; стрибки в "глибину" з наступним вистрибуванням; кидки і ловіння набивного м'яча.
|