До уваги учнів 10-го класу!
Завдання для самостійного опрацювання під час карантину 27.04.-29.05.2020 року ОНОВЛЕНО
10 |
Укр. мова З 27 квітня по 30 квітня Укр. література З 27 квітня по 30 квітня Англійська мова Написати лист другу про свій улюблений вид спорту. Повторити вживання майбутніх часів та виконати завдання з копії. Зарубіжна література. Моріс Метерлінк «Блакитний птах» («Синій птах») 1). Опрацювати біографію письменника з підручника (скласти хронологічну таблицю). 2). Прочитати драму-феєрію «Блакитний птах». 3). Подивитися експрес-урок О.Ніколенко «Моріс Метерлінк «Блакитний птах». 4). Виписати в зошит визначення «феєрія», «п’єса-казка». 5). Дати відповіді на запитання с.199. 6). Написати твір «Що саме робить людину Щасливою?» (письмово, в робочому зошиті) –прислати у Viber Пауло Коельйо «Алхімік» 1). Опрацювати біографію письменника з підручника. 2). Створити ФБ-сторінку про життя і творчість письменника (за шаблоном). 3). Прочитати уривки роману «Алхімік». 4). Опрацювати допоміжні таблиці. Поняття «роман-притча». 5).Дати характеристику образам пастуха Сантьяго, Фатіми, Алхіміка, Мельхиседека. Історія України. 1) Опрацювати параграф 33, записати зони нацистської окупації України. Виконати письмово в робочому зошиті завд 2, 5, 6 стор 216. 2) Опрацювати параграф 34. Записати причини та течії руху опору в Україні. Всесвітня історія. 1) Опрацювати параграф 22. Виконати письмово в робочому зошиті завд. 1-2 на стор. 224. 2) Опрацювати параграф 23. Дати відповіді на питання «Основні рішення Ялтинської конференції», «Яке стратегічне й політичне значення мало відкриття Другого фронту в Європі?» 4) Опрацювати параграф 25-26, записати досягнення науки у 20-30-х рр. ХХст. Громадянська освіта. Опрацювати параграфи 37-52. Виконати контрольну роботу за посиланням https://docs.google.com/document/d/1JGwhmOWdBnSNoI6snQkWM4juIZ-XwAhK/edit Мистецтво. Опрацювати тему 5. Виконати письмово в робочому зошиті контрольну роботу на стор. 88-89. Алгебра. 1. Виконати контрольну роботу (залікову) з теми:" Тригонометричні рівняння. Спрощення виразів, доведення тотожностей" до ( 13.04.2020). 2. Вивчити тему: "Похідна та її застосування". Опрацювати за підручником параграф 3 пп. 18-25, стр.103-131. Переглядати онлайн уроки з даної теми за розкладом. На допомогу дивитись Лекція1, 2 та Практичне заняття 1, 2. Виконати самостійну роботу 1 (до 20.04.2020). Контрольна робота ( залікова) (до 24.04). Вайбер-урок кожного понеділка (13.00-14.00), оцінювання. Біологія. 27.04 – 01.05 – параграфи 53, 54, після параграфів таблиці – письмово –стор.210 та стор.214) + Додаток5(додаток включає в себе:презентації, відео, індивідуальні картки, тестові завдання, самостійні роботи та оновлюється щотижня). 04.05 – 08.05. – параграф 55, письмово - кросворд на стор. 217 – 218,параграф 56, письмово - таблиця на стор. 221-222 та параграф 57, письмово виконати завдання рубрики «Діяльність» - самостійна робота з ілюстрацією та тест на стор.225-226 + Додаток 6. 11.05 – 15.05 - параграфи 58,59, 60, письмово виконати лабораторну роботу №3 на стор.237-238. + Додаток 7. 18.05 – 22.05 – параграфи 61, 62, письмово таблиця на стор.246. + Додаток 8. 25.05-29.05- параграфи 63, 64, письмово – таблиця на стор.254.+Додаток 9. ПОНЕДІЛОК кожного тижня – день здачі виконаних завдань. Географія. 1. Прочитати параграф 33. Загальна характеристика Африки. 2. Прочитати параграф 34. Економіка Африки.. 3 Прочитати параграфи 35-36. Країни Африки.Єгипет. ПАР. Скласти порівняльну характеристику цих держав за планом: а) загальні відомості; б) природно-ресурсний потенціал; в) особливості населення, головні міста;г) економіка країн, спеціалізація цих країн в міжнародному поділі праці. 4. Вивчити матеріал параграфу 37. Україна в міжнародному просторі. 5. Вивчити матеріал параграфу 38. Місце України в системі глобальних геополітичних відносин. Хімія. Завдання для опрацювання знаходяться за посиланням https://didykl.blogspot.com/ (блог вчителя хімії Дідик Лесі Володимирівни) Фізика Допоміжна інформація для вивчення тем розміщена в Сlassromm 27 – 30 квітня 1. Навчальний проект «Проблеми теплоенергетики: національні та локальні». 2. Властивості насиченої та ненасиченої пари. Вологість повітря. Вивчити §§ 27-29. ІІ гр. (Зуб Т. М.) Опрацювати презентації та виконати тести, які знаходяться на Google-диску Захист Вітчизни (дівчата). 27.04 – 01.05 – параграф 35 письмово дати відповіді запитання 13 та 14, параграф 36, письмово дати відповіді на запитання 8 та 9. 04.05 – 08.05. – параграф 37, письмово відповіді на запитання 5, 6 та 7 після параграфа, параграф 38,запитання 8 та 9(письмово). 11.05 – 15.05- параграф 39(запитання 10 та 11) та параграф 40 ( питання 6, 7,9 та 10). Контрольна робота. 18.05 – 22.05 – параграфи 41, 42, 43. 25.05-29.05 – параграф 44(письмово питання після параграфа), параграф 45(питання -2, 3,7) П’ЯТНИЦЯ кожного тижня – день здачі виконаних завдань. Захист Вітчизни (хлопці). Опрацювати параграфи 44-56. (підручник «Захист Вітчизни 10 клас») Фізична культура. Спеціальні бігові вправи: біг з махами руками; біг з високим підніманням коліна; біг приставним лівим та правим боком; біг з вистрибуванням (імітація удару по м’ячу головою ); прискорення на 5-10 м. Удосконалення прийому м’яча та удару м’яча на точність. Комплекс ЗРВ (загально-розвиваючі вправи). Вправи для розвитку сили: згинання і розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі на перекладині; присідання на одній та на двох ногах. Вправи для розвитку гнучкості: вправи з широкою амплітудою рухів руками й ногами; активні й пасивні нахили; вправи на розтягування. Вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: стрибки з місця в довжину та висоту; вистрибування з присіду; стрибки в "глибину" з наступним вистрибуванням; кидки і ловіння набивного м'яча. |